مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

نغمه سرایان استان مرکزی

مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

نغمه سرایان استان مرکزی

مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

مدیریت وبلاگ

تقویم ساعت

نویسندگان

یارب و یا الهی  

در سینه مانده آهم ، خیلی دلم گرفته

خسته از اشتباهم ، خیلی دلم گرفته

بر نفس خود اسیرم ، از شرم سر به زیرم

از بس که رو سیاهم خیلی دلم گرفته

خیلی مرا صدا کرد ، آخر خودش حیا کرد

شرمنده از الٰهم ، خیلی دلم گرفته

در بندگی ضعیفم ، شیطان شده حریفم

گمراه بین راهم ، خیلی دلم گرفته

نامحرمان به لبخند ، اشک مرا گرفتند

خشکیده شد نگاهم ، خیلی دلم گرفته

وقتی اطاعتم رفت ، دوران عزتم رفت

درمانده قعر چاهم ، خیلی دلم گرفته

شاه نجف امیدم ، دیشب به خواب دیدم

ایوان طلای شاهم ، خیلی دلم گرفته

تشنه شدم دوباره ، دلتنگ و بی قرارِ

ارباب و قتلگاهم ، خیلی دلم گرفته

یک سو سه ساله افتاد ، خواهر به ناله افتاد :

برخیز ای پناهم خیلی دلم گرفته

بعد از علیِ اکبر ، بعد از تو ای برادر

در بند یک سپاهم ، خیلی دلم گرفته

من می روم اسیری ، جای کفن حصیری

شاید شود فراهم ، خیلی دلم گرفته

 

شاعر : محمد جواد شیرازی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی