مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

نغمه سرایان استان مرکزی

مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

نغمه سرایان استان مرکزی

مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

مدیریت وبلاگ

تقویم ساعت

نویسندگان

یا امام هادی (ع)

  • ۴۱۸ نمایش
  •                                                             امام هادی النقی(ع)-شهادت


    علت روی زمین ریختنم معلوم است

    اثر زهر به هر عضو تنم معلوم است

    جگرم سوخته از زهر... تنم می ‌وزد

    لخته‌های جگرم در دهنم معلوم است

    چقدر درد از این شهر به خاطر دارم

    از دل سوخته درد و محنم معلوم است

    حق من رفتنِ در خان صعالیک نبود*

    در نگاهم غم هجر وطنم معلوم است

    وسط سجده به کاشانه‌ی من ریخته‌اند

    رد پا روی عبا و بدنم معلوم است

    از همین کوچه و توهین و دو دست بسته

    روضه‌ی ارثیه از پنج تنم معلوم است

    هتک حرمت جلوی اهل و عیالم شده‌ام

    شرم در چهره‌ی هر یاسمنم معلوم است

    مردک پست به من باده تعارف کرده

    خجلتم در دل شعر و سخنم معلوم است

    یک نفر هست کنار من و شکرش باقی است

    دور بالین من اشکِ حسنم معلوم است

    حسنم روضه بخوان، روضه‌ی جسمی عریان

    من که بر روی تنم پیرهنم معلوم است

    در میان کفنم تربت یک بی‌کفن است

    غربت جد من از این کفنم معلوم است

    یاد تشنه‌شدن و پا زدنش افتادم

    تشنه‌ام علت پرپر زدنم معلوم است

    موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۳
    یاسین

    امام هادی

    نظرات (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی