مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

نغمه سرایان استان مرکزی

مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

نغمه سرایان استان مرکزی

مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

مدیریت وبلاگ

تقویم ساعت

نویسندگان

امام رضا(ع)-مدح و مناجات
کرده دلم هوایت یا ثامن الائمه
هر دم زنم صدایت یا ثامن الائمه

دست مرا تو هرگز خالی نمی گذاری
قربان این عطایت یا ثامن الائمه

بهر توسل امشب دلها روانه گشته
از صحن باصفایت یا ثامن الائمه

یک شعبه از بهشت است صحن و سرایت آقا
دل میبرد سرایت یا ثامن الائمه

در روز محشر آقا این افتخار من بس
من نوکرم برایت یا ثامن الائمه

خورشید مشرقین ایرانیان همیشه
آن گنبد طلایت یا ثامن الائمه

آقا اجازه دارم یک پرسشی نمایم
داری ز من رضایت یا ثامن الائمه ؟

دلتنگت هستم آقا اذنی بده بیایم
تا جان کنم فدایت یا ثامن الائمه

هنگام جان سپردن کردی صدا جوادت
قربان آن نوایت یا ثامن الائمه

یاد حسین زهرا لب تشنه جان سپردی
شد طوس کربلایت یا ثامن الائمه

در شهر طوس بودی هرگز کسی ندزدید
انگشتر و عبایت یا یا ثامن الائمه

شاعر : حبیب باقر زاده


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۶
یاسین

امام رضا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی