مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

نغمه سرایان استان مرکزی

مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

نغمه سرایان استان مرکزی

مداح اهل بیت (ع) حاج محمد هادی طیبی

مدیریت وبلاگ

تقویم ساعت

نویسندگان

دشتی - سبک شب تا به سحر تنها

ماه بخون غلطیده ای گل صد برگم

خیز و ببین بابا را یار جوان مرگم        ای گل صد برگم

ای پسرم تا خیمه یاری بابا کن

ورنه رسیده اینجا کنار تو مرگم          ای گل صد برگم

یارب پدری داغ جگر سوز نبیند
ازمرگ پسر آتش و بر دل ننشیند
ای لاله پرپر             ای وای علی اکبر

     -----------

در دل صحرا بابا نظاره می کردم
زخم تنت با گریه شماره می کردم       نظاره می کردم
پیش تو در ؛ دل داغت شراره می کردم
به عمه مظلومه اشاره می کردم          نظاره می کردم

ای مصحف پاره پاره، بر خاک علی اکبر
ای تازه جوانم شده صد چاک ،علی اکبر
ای لاله پرپر             ای وای علی اکبر

         -----------

نخله طور بابا شکسته ات بینم
کوه بلندم از چه نشسته ات بینم     شکسته ات بینم
عصای پیری دست من علی جانم
چرا چنین صد پاره گسسته ات بینم  شکسته ات بینم
                 امید دل زار منی ماه دل آرا
                ای شبه پیمبر علی اکبر گل لیلا
        ای لاله پرپر             ای وای علی اکبر


شاعر : حاج محمود قاسمی اراک

 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۸
یاسین

امام حسین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی